Акцыянерам
Інфармацыя для акцыянераў
Укараненне сістэмы карпаратыўнага кіравання ў ААТ "ДПТК" накіравана на забеспячэнне прыняцця органамі кіравання Таварыства эфектыўных, кваліфікаваных і абгрунтаваных рашэнняў па кіраванню Таварыствам, з мэтай забеспячэння яго стабільнага развіцця, выключэння ўплыву канфлікту інтарэсаў Таварыства, яго акцыянераў, органаў кіравання і іх членаў, работнікаў, контрагентаў, якое можа пацягнуць неспрыяльныя наступствы для Таварыства і яго акцыянераў, своечасовага раскрыцця дакладнай інфармацыі аб Таварыстве, неабходнай для ацэнкі яго дзейнасці і дзейнасці яго органаў кіравання і прыняцця абгрунтаваных рашэнняў акцыянерамі, органамі кіравання Таварыства, контрагентамі Таварыства і іншымі зацікаўленымі асобамі і інш.
Прынцыпы карпаратыўнага кіравання:- захаванне і абарона правоў акцыянераў Таварыства, забеспячэнне іх рэальнага ўдзелу ў кіраванні Таварыствам;
- выразнае размеркаванне абавязкаў органаў кіравання Таварыства і найлепшая каардынацыя іх працы;
- захаванне балансу інтарэсаў Таварыства, акцыянераў, дзяржавы, работнікаў, контрагентаў і крэдытораў Таварыства;
- празрыстасць дзейнасці Таварыства і яго органаў кіравання праз раскрыццё інфармацыі аб Таварыстве і прымаемых рашэннях, якія закранаюць правы акцыянераў, контрагентаў Таварыства;
- падтрыманне і павышэнне даверу да ААТ «ДПТК», умацаванне рэпутацыі Таварыства, як надзейнага і сумленнага партнёра і працадаўцы;
- устанаўленне эфектыўнай сістэмы справаздачнасці і кантролю за дзейнасцю органаў кіравання Таварыства, за станам спраў у Таварыстве і выкананнем заканадаўства Рэспублікі Беларусь, правоў і законных інтарэсаў акцыянераў.
- Статут ААТ «ДПТК»
- Палажэнне аб дывідэнднай палітыцы ААТ «ДПТК»
- Палажэнне аб Назіральнай радзе ААТ «ДПТК»
- Палажэнне аб рэвізійнай камісіі ААТ «ДПТК»
- змяненне статута Таварыства;
- змяненне памеру статутнага фонду Таварыства;
- адукацыя органаў Таварыства;
- выбранне членаў назіральнай рады і рэвізійнай камісіі Таварыства і датэрміновае спыненне іх паўнамоцтваў, за выключэннем выпадкаў, калі ў адпаведнасці з часткай шостай артыкула 51 Закона паўнамоцтвы члена (членаў) наглядальнай рады Таварыства спыняюцца датэрмінова без прыняцця рашэння агульнага сходу акцыянераў Таварыства; li>
- зацвярджэнне гадавых справаздач, гадавой бухгалтарскай і (або) фінансавай справаздачнасці Таварыства (дадзеных кнігі ўліку даходаў і расходаў) і размеркаванне прыбытку і страт Таварыства пры наяўнасці і з улікам заключэння рэвізійнай камісіі і ва ўстаноўленых заканадаўствам выпадках – аўдытарскага заключэння;
- рашэнне аб рэарганізацыі Таварыства і аб зацвярджэнні перадаткавага акта або раздзяляльнага балансу;
- рашэнне аб ліквідацыі Таварыства, стварэнне ліквідацыйнай камісіі, назначэнне яе старшыні або ліквідатара і зацвярджэнне прамежкавага ліквідацыйнага і ліквідацыйнага балансаў, за выключэннем выпадкаў, калі рашэнне аб ліквідацыі Таварыства прынята рэгіструючым органам або судом у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі;>
- вызначэнне памеру ўзнагароджанняў і кампенсацыі расходаў членам наглядальнай рады, рэвізійнай камісіі Таварыства за выкананне імі сваіх абавязкаў;
- зацвярджэнне ў выпадках, прадугледжаных Законам, лакальных прававых актаў Таварыства, а таксама рэгламенту работы з рэестрам уладальнікаў каштоўных папер Таварыства і Палажэння аб парадку ўліку афіляваных асоб і ўзгаднення здзелак, у здзяйсненні якіх ёсць зацікаўленасць афіляваных асоб;
- вызначэнне парадку вядзення агульнага сходу акцыянераў Таварыства ў частцы, не ўрэгуляванай Законам, іншым заканадаўствам, гэтым статутам і лакальнымі прававымі актамі Таварыства;
- прыняцце і зацвярджэнне рашэння аб выпуску акцый Таварыства;
- прыняцце рашэнняў аб набыцці (адчужэнні) Таварыствам акцый уласнай эмісіі;
- прыняцце рашэнняў аб аб'яўленні і выплаце дывідэндаў;
- прыняцце рашэнняў аб буйных здзелках Таварыства і здзелках Таварыства, у здзяйсненні якіх ёсць зацікаўленасць яго афіляваных асоб, у выпадках, прадугледжаных кіраўніком 12 гэтага статута;
- зацвярджэнне колькаснага і персанальнага складу падліковай камісіі і датэрміновае спыненне паўнамоцтваў яе членаў;
- рашэнне аб перадачы паўнамоцтваў выканаўчага органа Таварыства іншай камерцыйнай арганізацыі (кіруючай арганізацыі) або індывідуальнаму прадпрымальніку (кіраўніку);
- змяненне віду Таварыства;
- вырашэнне іншых пытанняў, прадугледжаных заканадаўчымі актамі./li>
Пытанні, указаныя ў частцы першай гэтага пункта, не могуць быць перададзены на вырашэнне іншых органаў кіравання Таварыства.
Назіральная рада Таварыства з'яўляецца калегіяльным органам кіравання Таварыства. Назіральная рада ўтворыцца ў колькасці 5(пяці) чалавек. Назіральная рада ствараецца для кіраўніцтва дзейнасцю Таварыства ў перыяд паміж агульнымі зборамі акцыянераў Таварыства (далей – збор) і кантролю за працай выканаўчых органаў кіравання Таварыства. Назіральная рада падсправаздачны збору.
Да кампетэнцыі наглядальнай рады ставяцца наступныя пытанні:- вызначэнне стратэгіі развіцця і асноўных напрамкаў дзейнасці Таварыства;
- зацвярджэнне кароткатэрміновых і доўгатэрміновых фінансава-гаспадарчых планаў (бізнес-планаў) Таварыства і кантроль за іх выкананнем;
- скліканне агульнага сходу акцыянераў і вырашэнне пытанняў, звязаных з яго падрыхтоўкай і правядзеннем;
- прыняцце рашэння аб выпуску Таварыствам эмісійных каштоўных папер, за выключэннем прыняцця рашэння аб выпуску акцый;
- зацвярджэнне рашэння аб выпуску эмісійных каштоўных папер, за выключэннем зацвярджэння рашэння аб выпуску акцый;
- прыняцце рашэння аб набыцці Таварыствам яго каштоўных папер, за выключэннем прыняцця рашэння аб набыцці акцый;
- зацвярджэнне кошту маёмасці Таварыства ў выпадку здзяйснення буйной здзелкі і здзелкі, у здзяйсненні якой маецца зацікаўленасць афіляваных асоб, эмісіі (выдачы) каштоўных папер, а таксама ў іншых устаноўленых заканадаўствам або сапраўдным статутам выпадках неабходнасці вызначэння кошту маёмасці Таварыства, для здзяйснення здзелкі, з якім патрабуецца рашэнне агульнага сходу акцыянераў або наглядальнай рады Таварыства;
- выкарыстанне рэзервовых і іншых фондаў Таварыства;
- прыняцце рашэння аб буйных здзелках і здзелках, у здзяйсненні якіх ёсць зацікаўленасць афіляваных асоб у адпаведнасці з кіраўніком 12 гэтага статута;
- выбар і зацвярджэнне аўдытарскай арганізацыі (аўдытара - індывідуальнага прадпрымальніка) і вызначэнне істотных умоў дагавора аказання аўдытарскіх паслуг з аўдытарскай арганізацыяй (аўдытарам - індывідуальным прадпрымальнікам), за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных заканадаўчымі актамі;
- зацвярджэнне ўмоў дагавораў з кіруючай арганізацыяй (кіраўніком) і выканаўцам ацэнкі;
- сцвярджэнне ў выпадках, прадугледжаных Законам, лакальных прававых актаў Таварыства;
- узгадненне здзелак, звязаных з набыццём, адчужэннем або магчымасцю адчужэння нерухомай маёмасці (акрамя здзелак з гэтай маёмасцю, рашэнне аб якіх у адпаведнасці з кіраўніком 12 гэтага статута адносіцца да кампетэнцыі агульнага сходу акцыянераў).
- узгадненне здзелак, звязаных з набыццём, адчужэннем або магчымасцю адчужэння машын, абсталявання, транспартных сродкаў, іншай рухомай маёмасці, якая адносіцца да асноўных сродкаў, на суму звыш адной тысячы базавых велічынь за адзінку (акрамя здзелак з гэтай маёмасцю, рашэнне аб якіх у адпаведнасці з раздзелам 12 гэтага статута ставіцца да кампетэнцыі агульнага збору акцыянераў, а таксама здзяйсняных Таварыствам падчас ажыццяўленні ім звычайнай гаспадарчай дзейнасці);
- вызначэнне рэкамендуемага памеру дывідэндаў і тэрміну іх выплаты;
- зацвярджэнне дэпазітарыя і ўмоў дэпазітарнага дагавора з улікам патрабаванняў, устаноўленых заканадаўствам;
- прыняцце рашэння аб прадастаўленні бязвыплатнай (спонсарскай) дапамогі ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі;
- выбранне дырэктара Таварыства, датэрміновае спыненне яго паўнамоцтваў, за выключэннем выпадкаў, калі ў адпаведнасці з часткай трэцяй артыкула 54 Закона паўнамоцтвы дырэктара Таварыства спыняюцца датэрмінова;
- вызначэнне ўмоў аплаты працы членаў выканаўчых органаў Таварыства або памеру аплаты паслуг кіруючай арганізацыі (кіруючага);
- заключэнне, змяненне, спыненне і прадаўжэнне з асобай, якая ажыццяўляе паўнамоцтвы аднаасобнага выканаўчага органа, працоўнага дагавора, у тым ліку вызначэнне яго ўмоў;
- прыняцце рашэнняў аб заахвочванні, прыцягненні да дысцыплінарнай і матэрыяльнай адказнасці асобы, якая ажыццяўляе паўнамоцтвы аднаасобнага выканаўчага органа, у выпадках і парадку, прадугледжаных заканадаўствам, гэтым статутам і лакальнымі прававымі актамі Таварыства;
- вызначэнне парадку накіравання асобы, якая ажыццяўляе паўнамоцтвы аднаасобнага выканаўчага органа, у службовыя камандзіроўкі і ўзгаднення прадастаўлення ёй водпускаў;
- устанаўленне ў адпаведнасці з заканадаўствам парадку здачы ў арэнду прыналежных Таварыству на праве ўласнасці капітальных пабудоў (будынкаў, збудаванняў), ізаляваных памяшканняў, машынамесцаў, іх частак;
- урэгуляванне спрэчак паміж органамі Таварыства і яго акцыянерамі;
- вызначэнне карпаратыўных правілаў, ажыццяўленне кантролю за эфектыўнасцю практыкі карпаратыўнага кіравання ў Таварыстве;
- вырашэнне іншых пытанняў, прадугледжаных Законам, іншымі заканадаўчымі актамі і гэтым статутам.
Пытаннi, указаныя ў частцы першай гэтага пункта, не могуць быць перададзены на рашэнне выканаўчага органа Таварыства, калi iншае не ўстаноўлена Прэзiдэнтам Рэспублiкi Беларусь.
Рашэннямі агульнага сходу акцыянераў могуць вызначацца канкрэтныя паўнамоцтвы наглядальнай рады ў межах яго кампетэнцыі, вызначанай сапраўдным статутам.
Дзеючы склад наглядальнай рады:
- Аксяневіч Міхаіл Сцяпанавіч – старшыня наглядальнай рады, (прадстаўнік дзяржавы)
- Ламейка Святлана Іванаўна - сакратар наглядальнай рады;
- Грак Наталля Віктараўна – член наглядальнай рады;
- Каваленка Таісія Вячаславаўна – член наглядальнай рады;
- Ляўчук Алена Станіславаўна – член наглядальнай рады.
- Старшыня наглядальнай рады:
Аксяневіч Міхаіл Сцяпанавіч +375162591392 - Сакратар наглядальнай рады:
Ламейка Святлана Іванаўна +375164554281 - Член наглядальнай рады, юрысконсульт:
Грак Наталля Віктараўна +375164554396 - Член наглядальнай рады, галоўны бухгалтар, адказны за налічэнне і пералік дывідэндаў:
Ляўчук Алена Станіславаўна +375645289